Viator na Međunarodnom aerodromu Sarajevo
Agencija Viator koja je specijalizirana za organizaciju poslovnih putovanja, prodaju aviokarata za sve svjetske destinacije, rezervacije hotelskog smještaja, organizacije kongresa, sajmova i konferencija, otvorila je novu poslovnu jedinicu na Međunarodnom aerodromu Sarajevo.
Tim povodom za poslovne partnere, klijente i predstavnike medijskih kuća upriličila je “poseban let”. Zvanice su prisustvovale simulaciji leta za Beč, Pariz, London i Istanbul, promociji brošure “Vodič o letenju” koja sadrži sve važne informacije o aviosaobraćaju, te nagradnoj igri tokom koje su podijeljene povratne aviokarte za Beč, Istanbul, Amsterdam i Beograd.
Amela Čengić, direktorica Viatora je istakla kako je otvaranje poslovne jedinice na Aerodromu još jedan od poslovnih poteza agencije, koji omogućava pružanje najkvalitetnije usluge i kompletan servis tokom putovanja. “Osluškujući zahtjeve tržišta, sa željom da odgovorimo na potrebe naših putnika mi konstantno unapređujemo usluge. Svi naši uposlenici su IATA akreditovani agenti, uspostavili smo direktna partnerstva sa 34 vodeće svjetske aviokompanije, jedini smo u BiH ovlašteni distributer Content INN paketa usluga (specijalni aranžmani sa 220.000 hotela širom svijeta), te za klijente obezbjeđujemo VIP tretman na najznačajnijim svjetskim sajmovima. Naše iskustvo za Vaše sigurno putovanje oslikava poslovnu filozofiju Viatora. Mi preuzimamo odgovornost i brinemo o našim putnicima” naglasila je Čengić.
Darijan Veličan, marketing manager Međunarodnog aerodroma Sarajevo podsjetio je da Uprava Aerodroma intenzivno radi na usklađivanju sadržaja i ponude prema svjetskim standardima. “Mogli ste primjetiti značajne promjene na Međunarodnom aerodromu Sarajevo. S ponosom ističem da smo uspostavili uspješnu saradnju sa Viatorom, do kraja godine će putnicima biti na raspolaganju novi veliki walk through Duty Free Shop i Business salon, dok već od naredne godine uvodimo nove linije i uspostavljamo saradnju sa aviokompanijama koje do sada nisu operirale na našem tržištu.”